luni, 21 mai 2012

Biosan-sinteza primului sezon


Şi pentru că sezonul de primăvară Biosan se va încheia curând, ne-am gândit să facem o mică sinteză a ceea ce am făcut până acum.
Am început 2012 cu solarul construit. Prin februarie, când au fost ninsorile abundente, dragul nostru solar a cedat, iar noi am înlocuit folia ruptă şi am fost nevoiţi să amânăm semănarea cu 2 săptămâni. În ajun de Paşti am dus primele legume clienţilor şi de atunci în fiecare săptămână am livrat, mai mult, mai puţin, cum am avut legume disponibile. Sigur, nu am reuşit să păstrăm toţi clienţii. Ne cerem scuze celor pe care i-am nemulţumit şi sperăm să ne dea un feedback. Totuşi, avem clienţi ce de la prima comandă sunt alături de noi, motiv pentru care le mulţumim.  
Am învăţat multe , de la a fii cu ochii pe zăpada de pe solar, la a nu ne mai fâstâci în faţa clienţilor, până la a gândi înainte ciclul de producţie. Poate cel mai important lucru desprins din primul sezon este că ceea ce creăm prin Biosan are valoare, ne reprezintă şi aduce o schimbare pozitivă în viaţa celor din jurul nostru. Pentru noi sunt motive suficient de bune să mergem  mai departe şi să oferim cât mai multor oameni ocazia de a se hrăni sănătos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu