miercuri, 1 mai 2013

Legume noi

Nu am mai avut timp să scriem deoarece de la prima oră dimineaţa până seara am fost tot în grădină. Am reuşit să punem de toate, mai puţin răsadurile de varză şi brocoli. După următoarea ploaie le vom planta şi pe acestea. Folosim mult macerat de urzică şi am observat că a îndepărtat puricii verzei. Rucola este foarte iubită de purici, dar de când am înceoput să o stropim cu acelaşi macerat de urzică şi-a mai revenit. Creşte foarte încet, nu ne-am aşteptat la asta. În schimb, gustul e excelent.
Am început şi să punem straturi de mulci, dar efectele le vom vedea doar în timp. Vă lăsăm câteva poze cu noile vedete ale
grădinii:


Mazăre


Roşie cu boboc


Castraveţi abia ieşiţi

Roşii din solar ptotejate de paie


O parte din grădină

Rucola

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu