joi, 12 aprilie 2012

Prima zi de distributie


În 11.04.2012 am făcut prima livrare. Încă nu îmi vine să cred.
A fost o adevărată muncă în echipă: mama și sora mea au cules legumele și au legat ridichile, noi am fugit din Cluj în Gherla după ele, am revenit (tot grăbite) cu ele în Cluj, le-am spălat, am aranjat ceapa verde în legături și le-am pus în pungi. Cât înca eram cu legumele în cămin, am încurcat pungile și clienții de câteva ori,; până la urmă  am hotărât să și gândim și am însemnat puțin fiecare pungă pentru a le putea deosebi..O jumătate Biosan a plecat în Mănăștur, iar cealaltă , în cartierul Bună ziua. Sigur, m-am și rătăcit puțin, motiv pentru care unui client i-am dat legumele mai târziu decât era stabilit .
La urmatoarea distribuție,  miercuri 18.04 sau vineri 20.04, vom fi mai puțin visătoare și vom studia mai bine adresele, dar vom fi la fel de mândre de pachetele Biosan
*și ceapa va fi mai mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu