miercuri, 4 aprilie 2012

Povestea Biosan a început datorită frustrării de a găsi in comerț  legume "de plastic", fără gust , fără miros, dar pline de pesticide.
Am ajuns să aleg cele mai amărâte legume , în speranța că nu au fost hormonizate excesiv și că mai au un dram de gust. Din ultima  vizită la piață m-am ales cu nervi și o plasă goală.

Ador legumele: să le mânânc, să le cultiv , să le văd. Așadar, am luat decizia de a fi chiar eu producător de legume "pe bune" și, după ironiile de rigoare ale celor din jurul meu , în ajun de Revelion,  construcția a fost finalizată .Tatăl meu a fost cel ce a facut solarul.
Prin februarie folia a fost  pusă și, pentru a nu fi atât de simplu, a cedat sub greutatea zăpezii. Am fost tare supărată. Sigur, s-a rezolvat relativ ușor-am înlocuit folia si pilonii de lemn rupți. Într-o zi de marți, în 28 februarie, am plantat legumele, iar eu simțeam că am cucerit Everestul. Părinții mei le-au pus gunoi și le-au udat . Eu am participat la plevire și rărirea salatelor (erau incredibil de dese, cred că >90% din semințe au germinat). Acum le admirăm și așteptăm să mai crească puțin.
Localitatea Buza, vara.
 Așa a fost inceputul.  :).

Localitatea Buza, pe timp de iarnă


Solarul
Primele legume, ridichile și salata.


În roluri principale: ceapa verde, salata și ridichile.







....și au crescut ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu