marți, 23 aprilie 2013

Începem livrările

Se pare că o să începem mai devreme livrările, la sfârşitul acestei săptămâni. Vremea frumoasă a prins bine legumelor noastre. 
Joi o să contactăm telefonic membrii Cutiei Ţăranului repartizaţi nouă şi tot atunci revenim cu poze şi alte veşti.
Până atunci, vă anunţăm că zeama de urzică a funcţionat şi păianjenii roşii ne-au părăsit! Am vrut să amintim asta pentru că lumea ne întreba  dacă într-adevăr funcţionează tratamentul acesta. Se pare că da.
Anul trecut am observat că puricii nu atacă ridichile dacă presărăm fire de busuioc printre ele. Anul acesta am făcut o prostioară ,am uitat că am pus busuioc şi l-am smuls o dată cu plivirea buruienilor...
Şi pentru că tot mai des ni se pune întrebarea "dar vouă vă iasă ceva...?" (pe un ton sceptic şi deloc încurajant...), o să şi răspundem: e cam greu să faci avere din primul an de "business" , iar scopul nostru nu e să ajungem mari miliardare, ci să fim sănătoase şi libere. Deci, da, ne iasă ceva.
Şi dacă tot e un articol mai prost structurat, hai să fie aşa până la capăt. Avem mari emoţii cu livrarea, ca întodeauna ,şi în jur de o mie de griji pe zi în legătură cu aceasta :). O să fie  vineri sau sâmbătă, depinde de "curierul" nostru. Dar vă anunţăm din timp.
O seară frumoasă,
Jumătate din Biosan,
Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu